Citroen C3 crossover SUV-ul care nu e SUV

Versiunea Citroen C3 crossover a fost reînnoită anul trecut, iar pe lângă designul exterior rafinat, numeroase schimbări au vizat îmbunătățirea confortului deja bun al conducerii acestui model. Aceasta este partea teoretică, dar cum este în practică am aflat testând versiunea Shine, puternică și bogat echipată, de 110 CP.

Orice ai crede despre mașinile Citroen, nimeni nu poate contesta unicitatea designului actualei familii de modele. Fie că este vorba de versiunile C3, C4 sau Aircross ale lui C3 și C5, de exemplu, nu le poți confunda cu orice altă mașină de pe șosea – în momentul în care le vezi, știi că este un model al mărcii franceze. Designul poate fi (sau nu) întotdeauna discutat, dar credem că C3 Aircross este modelul cel mai îndrăzneț proiectat, dintr-o clasă în care de fapt nu lipsește îndrăzneala designului – aici, printre altele, și alte modele cu un design izbitor, precum Nissan Juke, Renault Captur și Peugeot 2008.

Citroen C3 Aircross

Reproiectarea de anul trecut care a schimbat cel mai evident farurile LED și masca – a reîmprospătat exteriorul deja modern și izbitor și l-a făcut și mai vizibil. Schimbările interioare sunt ceva mai discrete, dar mediul de condus rămâne la fel de clar și confortabil pentru a străbate traficul orașului dimineața sau a conduce câteva ore spre mare.

Și mai mult decât echipamentul necesar

Versiunile bogat echipate, precum cea testată cu nivelul de echipare Shine, au un ecran tactil de infotainment de 9 inci, control automat al climei, cruise control și multe altele, precum și o întreagă gamă de sisteme avansate de asistență. Aircross-ul testat a avut și echipamente suplimentare, cum ar fi o cameră de marșarier și senzori față (pachetul Park Assist), o bancă spate glisantă și un spătar central (pachet Family) și jante din aliaj de 17 inci. Farurile excelente cu LED Vision vin ca standard cu echipamentul Shine și contribuie într-adevăr foarte mult la o călătorie de noapte mai plăcută.

Citroen C3 Aircross

În ceea ce privește infotainmentul Citroen C3 crossover este suficient de intuitiv și ușor de utilizat și oferă toate funcțiile la care te-ai aștepta, dar dacă dintr-un motiv oarecare nu-ți place, poți oricând să-ți conectezi smartphone-ul la sistem pentru a utiliza și mai simplu (și standard) Apple CarPlay sau Android Auto interfață.

Scaune care „fac semn” să te bucuri

De asemenea, sunt noi scaunele Advanced Comfort, cunoscute de la C5 Aircross mai mare, care au spumă mai groasă cu 15 mm și mai bine modelată și, deși nu sunt deosebit de profilate, oferă mai mult confort decât înainte și arată grozav în combinația interioară Metropolitan Graphite. Cu cabina spațioasă a „micului” Aircross, care este îmbunătățită și mai mult de bancheta spate glisantă opțională menționată mai sus, crossover-ul de oraș de 4,1 metri lungime este potrivit pentru conducerea extraurbană și chiar și pentru călătorii mai lungi. În spate este suficient loc pentru pasagerii ceva mai înalți, iar în funcție de poziția banchetei din spate, volumul portbagajului variază între 410 și 520 de litri, adică poate crește până la 1289 l dacă cobori spătarele.

Citroen C3 Aircross

Citroen C3 crossover motorul turbo pe benzină cunoscut de la numeroase alte Citroen și Peugeoturi din C3 Aircross este testat și dezvoltă 110 CP. Deși este „doar” un motor cu trei cilindri de 1,2 litri, un cuplu excelent de 250 Nm este disponibil dintr-un „diesel” scăzut. 1750 rpm. În acest caz, transmisia manuală cu șase trepte este singura opțiune de transfer a numerelor menționate pe roțile din față, dar cu rapoarte de transmisie calculate scurte, acest motor este o alegere solidă pentru oraș.

Accelerând de la oprire la 100 km/h în 10,1 secunde, cu siguranță nu vei doborî recorduri sau nu te vei grăbi pe drumul tău de munte preferat, dar pentru nevoile conducerii în oraș, acest motor pe benzină Puretech este foarte bun: oferă o accelerație adecvată, iar la în același timp, este plăcut neted când conduceți pe autostradă. Apropo, caracterul plăcut și sunetul motorului cu trei cilindri contribuie cu siguranță la impresia de condus, ceea ce face posibil să vă bucurați de explorarea a doua jumătate a intervalului de turații. Acul turometrului va trebui ocazional să viziteze acea zonă atunci când depășește, dar în conducerea zilnică nu este nevoie să turați motorul peste aproximativ 2500 rpm.

Citroen C3 Aircross

În combinație cu scaunele mai confortabile menționate mai sus, servodirecția ușor reglată și suspensiile relativ moale, C3 Aircross este foarte ușor și plăcut de condus, atât în ​​traficul de tip stop-and-go din oraș, cât și pe drumul deschis. Frânele solide au grijă de decelerația bună așteptată și, deși suspensia se descurcă bine pe drumurile întortocheate, Aircross se potrivește cel mai bine unui stil de condus care acordă prioritate confortului șoferului și pasagerilor.

Vezi și

Experiența utilizatorului Mercedes Benz

Mercedes Benz la expoziția centrală a zonei Mercedes la recentul salon de electronice de consum …

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button