Citroën SUV C5 Aircross cele mai mari schimbări sunt vizibile în partea din față a vehiculului, unde ansamblul luminii nu mai este împărțit în două părți, iar masca completă are un aspect nou, care acum arată mult mai modern.
SUV-ul compact modelul C5 Aircross de la Citroën este pe piață de mai bine de trei ani, iar compania franceză raportează că a vândut peste 260.000 de unități. Este un model care se remarca prin nivelul foarte ridicat de confort, si este decorat si cu modularitate. În plus, francezii se laudă că peste 30% din vânzările actuale sunt versiuni hibride plug-in. Acestea sunt principalele linii directoare care sunt țesute în performanța reproiectată care tocmai a fost prezentată. Schimbările au fost introduse în principal în partea din față pentru a obține impresia unui stil mai accentuat și mai dinamic.
Noua semnătură luminoasă față și spate
Rafinatul C5 Aircross este vizual mai larg și introduce câteva noutăți, astfel încât formele curbate lasă loc unor linii mai structurate. Partea din față este acum mai dreaptă, subliniind și mai mult caracterul său. Liniile drepte și construcția în cascadă verticală contribuie la faptul că partea din față a C5 Aircross este vizual mai mare. Aveți acest tip de autovehicul? Vă așteptâm la o diagnoză auto Brașov.
Acum Citroën C5 Aircross aduce o nouă interpretare a chevron-urilor care ies din ce în ce mai mult în evidență și se remarcă față de luminile de zi, ceea ce este o abatere de la alte modele din gamă în care chevron-urile sunt alungite cu o bandă cromată până la luminile de zi. Pana acum, farurile erau din două părți, în timp ce acum sunt din nou unite.
Chevron-urile sunt acum vopsite în negru și ies în evidență prin accente cromate. Sunt prelungite vizual datorită detaliilor care amintesc de tastele pianului (crom și negru) care se îngustează treptat la luminile de zi cu LED. Și așa-zisa tastele pianului într-o combinație de negru și crom apar la prima vedere ca lumină intermitentă. Este necesar să te uiți puțin mai atent pentru a vedea că nu există iluminare acolo până la urmă.
O nouă căptușeală de protecție pe partea inferioară a barei de protecție față contribuie la dinamica părții din față. Acest ornament este disponibil în două materiale de înaltă calitate, în funcție de nivelul de echipare: în negru lucios în pachetele de echipamente Live, Live Pack și Feel și ca aluminiu lucios în pachetele de echipamente Feel Pack, C-series, Shine și Shine Pack.
Alegerea culorii exterioare alb, negru, gri și albastru
Farurile din spate se pot lăuda cu un nou aspect, adică cu semnătură luminoasă. Desigur, modificările nu sunt la fel de mari ca în partea din față a vehiculului. O privire asupra părții laterale a vehiculului, adică datele tehnice arată că distanța podelei față de sol este încă menținută la 23 de centimetri. Sunt ținute în roți mari. Jucăușul este „sufocat”, așa că acum detaliile în culori contrastante nu mai sunt subliniate, așa că detaliile de pe zona Airbump, precum și carcasele oglinzilor, vin fără prea mult accent. Echipamentul standard include astfel carcasele oglinzilor retrovizoare vopsite în negru lucios. Prin aceasta, ei vor să sublinieze discreția și eleganța.
De asemenea, Citroën a pregătit o nouă culoare pentru C5 Aircross reînnoit: eclipse albastru. În funcție de lumina exterioară, această culoare albastră foarte intensă și elegantă se schimbă de la albastru închis la negru. Alături, clienții pot alege între Banquisa alb, Nacré alb, Perla Nera neagră, Platinium gri și Artense gri. Sunt oferite patru noi pachete de culori: Noir Brillant, Dark Chrome, Bronze Anodisé și Energic Blue. Pachetul de culoare neagră în două tonuri este disponibil de la nivelul de echipare Shine, dar și în pachetul Black Pack format din jante din aliaj ART negru de 19 inci și pachetul de culori Noir Brillant.
Nu există nicio îndoială că Citroën vrea să „împingă” acest model și alte modele către un produs premium. Cu toate acestea, va trebui să investească încă foarte mult pentru asta. Așa că au început să folosească materiale de mai bună calitate și în modelul reproiectat C5 Aircross. Interiorul reînnoit aduce un aspect nou și tehnologie mai modernă. Există un nou ecran de 10 inci pe creasta centrală, precum și un nou panou de instrumente. Ecranul central este mai mare decât la modelele anterioare și oferă o ergonomie mai bună întrucât comenzile aerului condiționat pot fi accesate direct, în timp ce informațiile de pe ecran sunt ridicate, astfel încât să nu mai fii nevoit să-ți iei ochii de la drum.
Orificiile de ventilație sunt acum situate sub ecran (nu mai sunt lângă el) și au un aspect mai modern. Noul ecran central vine pe modelele cu navigație, și pe versiunile cu motoare cu ardere internă, în timp ce pe hibride va fi disponibil de la nivelul de echipare Feel.
Un aspect mai modern și materiale de mai bună calitate la Citroën SUV C5 Aircross
Un panou de instrumente digital de 12,3 inci este acum situat în fața șoferului. Posibilitatea de personalizare permite șoferului să aleagă între o hartă de navigație, informații despre sistemele active de asistență la condus și informații despre funcționarea motorului hibrid.
Urmând exemplul modelelor C4 și C5 X, C5 Aircross este acum echipat și cu o nouă generație de scaune Citroën Advanced Comfort. Acestea sunt umplute cu spumă de înaltă densitate și au o grosime suplimentară de 15 mm și se caracterizează printr-un design special. Așadar, scaunele Citroën Advanced Comfort oferă cele mai bune rezultate în ceea ce privește aspectul, confortul șezutului, confortul condusului, și în permanență, datorită unui tip de spumă despre care se spune ca nu se înmoaie în timp.
Scaunele sunt acoperite cu o nouă țesătură structurată și modernă pe modelele principale, Alcantara mătăsoasă este disponibilă și la nivelul de finisare Shine și este disponibilă și piele perforată premium. Cotierele și consola centrală sunt realizate dintr-o nouă țesătură neagră cu efect de piele, iar un element din țesătură cu efect de piele a fost inserat pe tabloul de bord pentru a crea un efect vizual și tactil. De asemenea, au opțiunea de încălzire și masaj.
Menține un nivel ridicat de confort
Suspensia cu opriri hidraulice progresive contribuie si ea la confort. Această specialitate a Citroën contribuie la o mai bună netezire a denivelărilor de pe drum. În plus, acesta este singurul SUV din segment care oferă 3 locuri spate glisante individuale, care pot fi înclinate și pliate, oferind modularitatea tipică monovolumelor. Volumul portbagajului este cel mai mare din categorie: de la 580 la 720 litri la versiunile cu motoare cu ardere internă și de la 460 la 600 litri la versiunile cu plug-in hybrid.
Se pare că motorul nu a suferit modificări semnificative. Presupunem că oferta va include în continuare un motor pe benzină de 130 CP, precum și un turbodiesel. În funcție de nivelul de echipare, diferența ar trebui să fie dacă este vorba de o transmisie manuală sau automată. După cum am menționat deja, multe speranțe sunt puse în hibridul plug-in, care ar trebui să ofere o autonomie electrică de până la 55 km. De asemenea, motorul pe benzină oferă o autonomie nelimitată pentru călătorii lungi.